proasus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bir dua panosu koyup şehitler için dua ettirsen ziyaretçilere yeterdir. Şehit aile resim anı hikayelerine vs. gerek yoktu. (Kendi görüşümdür.)
Zamanla Oda olur 1 aylık tasarım içerisindeyiz...