GqN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahoo yerine başka bot olmazmı yahoo da dizi adlarını yazmıyorlar
Hocam aslında ben bot olayıyla çok fazla ilgilenmiyorum, isteğe göre bot olabilir ancak scriptte şu an dizi bölümlerini eklemeler elle oluyor.