Gerek benim görüşlerime gerke senin görüşlerine elbet o görüşünde daha üstü bir görüş vardır.
Bundan dolayı tartışmaya hiç girmeyelim ...
Bu insanları kendi aramızda lanetliyoruz ve burda kalıyor.
Yorumları okuyupta silecekleri yok, daha bi şevk alıp parçalamaya devam edeceklerdir.
Madem