Yanlış anlamayın o bakımdan demedim, bazı firmalar sunucuları 10mbit hatta koyuyor, bazıları 100mbit hatta koyuyor.
Onu belirtmediğiniz için sormak istedim.
Yanlış anlaşılma olmaz efem merak etmeyin, şimdi bu servis sağlayıcıya bağlı, biz şuana kadar hiçbir müşterimizin hattına limit koymadık. ama ay sonunda MRTG'de avarage değer olarak ~3 Mbit görmek isteriz, bu da ~960 GB yapar, zaten verdiğimiz bw bu.
Saygılar