KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KONU DIŞI
GrafikerBurak Daha önce monitör için o kadar pm vs isteyip; cevap yazma tenezzülünde bile bulunmadığın mesajları hatırlatacağım sana.
Aklında olsun
hocam kusura bakma o kadar konuştuk ama bayram sırası olduğu için cevap yazmayı unutmuşum