Konu
Elinde 2.El Pc Olan Ankara
10-10-2008, 11:23:12
#16
GrafikerBurak
Yönetici onayı bekliyor
KATILSANA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KONU DIŞI
GrafikerBurak
Daha önce monitör için o kadar pm vs isteyip; cevap yazma tenezzülünde bile bulunmadığın mesajları hatırlatacağım sana.
Aklında olsun
hocam kusura bakma o kadar konuştuk ama bayram sırası olduğu için cevap yazmayı unutmuşum