Gülüyorum Başkada bişi demiyorum

fatura olusturma tarihi ile ödeme tarihi arasında neredeyse 1 ay var eğer yedeklerine ihtiyacı olmasaydı yinede ödeyeceğini sanmıyorum yedekleri gidicek diye bu ödemeyi yaptı vede senin bahanelerin forumda dolasıyor herkeze aynı bahaneler atıyorsun.
Referans konusuna gelince sitedede dikkat etki bizden reseller alırken sadece bizim referanslarmız içirsinde HOSTING olarak geçiyor tasarım/domamin yada ircd olarak hiçbirşey geçmiyor sadece HOSTİNG olarak ki bizim sunucumuzda host ediliyor millet bile senden bıkmıs sen daha gelip buraya yüz bulup yazabiliyorsun ya daha bişi diyemiyorum zaten