Konu
Durduk yere bir rakip daha :(
10-10-2008, 01:33:10
#3
Kairos
ya biz kendi açımızdan haklıyız tabi ama
google benim olsa bende insanları para kazanabileceğim şekilde yönlendirirdim gibime geliyor
enpati yapıyorum sadece