cache adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski sqline ellemeden yeni bir sql aç mybb kur. merge ile eski sqlden yeni sqle convert yap. Yalnız mesaj forum ve üye idleri değişecceği için googledan A konusuna gelen B konusu ile karşılaşacaktır.
Admin paneli server iyileştirme ayarlarına gel gzip sıkıştırma ayarını en fazla 2 yap.
Konuya kimler bakıyor gibi eklentilerin varsa kaldır.
Üye lisatesini ziyaretçilere kapat hatta sorun olmazsa anasayfadaki statsıda ziyaretçilerden gizle takvimi kapat.
Overview kullanıyorsan kapatabilirsin.
Syndication.php ya ismini değiştir yada sil.
Özel mesaj izleme kullanıyorsan kesinlikle kaldır.
Konu gösterim ayarını düşür 5-7 gibi.
hp / mx / exp kullanıyorsan kaldır.
idler değiştiği için tekrardan convert yapmadım ama 10k hit ile kırmızı alarm veren servverdan bu şekilde randıman alabildim + forum smf > ipb > Mybb şeklinde 3 convert gördü sqlin halini sen düşün.

bu tavsiyeleri illa convert yapıpta mı uygularsak işe yarar yoksa convert yapmadan uygulasak işe yarar mı? bende de cpu sorunu var ve sistem mybb