Konu
Windows Live Messenger 8.1 Beta
31-10-2006, 09:28:49
#2
yLmz
hayatımız meswenger olmuş, 8.1 i çıksada ek özellik olmasa da kullanıcaz, taki sağlam bir alternatifi çıkana kadar..