OrtakSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi seneden bahsediyorsunuz ? Sanırım abartıyorsunuz insanları yanlış yönlendirmeyelim...

Kimseyi Yanlış/Doğru Biyere yönlendirdiğim yok.

https://www.r10.net/datacenter/113970...san-varmi.html

Teklanda nezaman Sahibinden ayrıldı oranlar o zaman düzene girdi galba.
Artık müşterisi değilim deneme şansım yok.

Teklanda Hiçbir zaman %20 den az paket kaybı görmedim ben.

Sürekli değil ancak sık aralıklarla %70lere kadar çıktık.

Bence Teklan Ödediğiniz Paranın Hakkını vermeyen,altyapısını güçlendirmeyen bir firma.İster Katılın ister Katılmayın.Örnek olarak Bir SadeceHosting'e rakip bile olamaz.Selçuk bey Sürekli Altyapısını güçlendirdi ve sitesinde yer alan duyuruya göre de 3 gbit port kapasitesine erişmiş bir firmaya sahip.

Teklan Ancak sanet ile falan kıyaslanabilir oda satış temsilcisi bakımından.