ByMasTer_Tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok antir10 deince burda ban ortaya girerde
diğer adresınde neden yazmıyorsun yenı adres alma geregı duydunkı onu anlamadım.. gel msn yede güzel küfür ediyorsun yıne et istersen..