VazgectimSenden adlı üyeden alıntı:
Yazık mydeli... Sabahlara kada rücret almadan sana yardım ettim ben.. Bunları okuyunca birkez daha anladım ki kimseye yardım etmeyeceksin sonra nankörlük olarak geri dönüyor.. Forumlara yazdığım yazıyı bu sefer ki yazımda da yazdım... Senin dolandırıcılık dediğin olay paneli beğenmemeydi buna hakkın yok bi kere ki panel HostingAccelerator du.. Komik bir şikayet olarak gördüm sadece.. Sonra ben verdiği alana iki tane swf atıp çağardım kontrol için.. Evet gerçekten hızlıydı ve kapanmıyordu zaten sorun olamazdı da dediğim gibi sunucular parası ödenerek türkiyenin en iyi firmalarından birinden alınıyordu... Ben dolandırıcılığını görmediğim birine *********** diyemem doğrudur.. Millete *** atmak gibi bir huyum yok.. Buraya yazdığımda da elimde kesin kanıt verdı öyle yazdım... Teknik desteğine gelince adam sunucudan anlamıyordu ama para ondaydı teknik desteğide başkasından sağlıyordu.. Onun dışında geçmiş yazılaıma bakarsan millete küfür ettiği sırada kendisine yazdığım yazı bellidir hiç yakışmıyor yazık dedim.. Sen 1 mb alan karşılığı bunu yaptığımı düşünüyorsan komik Çünkü benim mp3 suncum var Emin ol 2 tane swf yi isteseydim oraya atardım

Sanırım bugün geldiğinde karşılıklı reklam yapalım teklifine verdiğim hayır cevabım içindi bu laflar..

Sana son ve tek bir kelimem var "yazık" lütfen bir daha hiçbir şekilde benden ne yardım iste ne de tek kelime et...
Abi dedim sevdim benle surkent için bozuştun.ne destek alıyodun anlamiyodum.Herkesin dedigine bişey diyip surkent parasini oduyo diyodun.Surkentin panelini bilmiyodum.Db yol vermek için bile telefonla arıyodum suratıma kapatıyodu.Sence bu bir musteri geri para iade etmek için haklı sebebimidir.Sorun sudur teknik destek begenmedim.Ben ilk gunku yazdıgım yorumumu getiriyim ille bişeylerin arkasınımı arıyım..Ama emin ol eger bitane ben desem haklısın yerden goge..aama en az 20 farklı nickden duymussundur.Surketin yaptıklarini.Evet belki cocugum ama unutma sen de bu yollardan gectin abimsin ozur dilerim kırıcı olduysam. ben bişeylerin arkasini aramak değil bunca insan arasindan sen cıktın surkent parasini oduyo diye.Surkent sana peşin para vermeden sen reklamını koyarmıydın ??eee koysaydın da o verseydi ozaman soyleseydin veriyo diye.emin ol bende dolandırıdıcı olsaydım bende bişeyler yapsaydım.Denemek amaclı diye bilki sanada en iyisini verirdim.milleti inandırmak için.ve allah razi olsun bana cok yardım ettin ama onu gelipte yuzumuze vuracak kadar da çokmussun..emin ol saten bidaha istemem keske istemez olaydım..neyse üzülmeye değmez.. senden özür dilerim...