Merhaba arkadaşlar ben 1-2 gün öncesine kadar Php Nuke kullanıyordum. 1 ay kadar bir sürede herşeyini öğrendim tema yapsamısını block ve modül editlemesini herşeyini öğrendim. Ama artık Joomla kullanısı olmak istiyorum .. Birkaç önemli şeylerini öğrendim joomlanın eklenti vs kurmasını feLan .. Ama gelin görün ki tema düzenlemesini(editlemesini) bir türlü anlayamadım. Kısaca Php Nuke'de genelde dosyalar standarttır .. Header footer sağ block sol blocks vs böyledir ama joomla'da böyle birşey yok (: Birinde 3 dosya birinde 5 dosya oLuyor kısaca nasıL tema yapabiLirim en azından işin tekniğini anLatırsanız bende o yoLda birşeyler öğrenmeye çaLışırım ..
SaygıLar .. (: