Merhaba arkadaşlar foruma baktımda herkez binlerce onbinlerce konuyu 50 ytl 100 ytl gibi miktara açıyor bana acıkcası çok saçma geldi ! !
post attırırken amacımız nedir? önce bunu iyice anlamak gerekir: amacımız google dan fazla index almak üstlere çıkmak vs.. alıntı yaparak google da yükselmek değil daha fazla düşüşe uğrarız o an için indexlerimiz çoğalabilir ancak daha kaliteli daha ziyaretçi dikkatini çeken siteler oluşturmak istiyorsak bunu yapmamalıyız.
alıntı yapmak yerine günde 10 adet kendine ait en az 500 karekterlik yazılar yazsa inanın onbin alıntı posttan daha hayırlı olur.
Bu benim düşüncem bu yazıyı bana post attırın diye yazmıyorum sadece görüşlerimi belirttim.
Ben kendime ait post atıyorum en az 600 karekterlik konular açarım yazılar yazarım yorum yaparım.
Konu adeti : 50 ykr
Mesaj Adeti: 25 ykr

Umarım konu başka yerlere çekilmez ...,

msn adresim wbmaster_burak@hotmail.com