pikatelin 250 km yakınından geçme.Airties derim
Not: bir arkadaş zoomx5 e bişeyler söylemiş.Ben adsl daha ilk çıktığında zoomx4 5551 aldım.kaç sene oldu hatırlamıyorum ama 4 seneden fazla oldu.yazıcı oğlundan 3.katta bi yerden almıştım.aldığım yeri dahi hatırlamıyorum : ) Alırkan satan adam ben sana modem satıyorum kaliteli bişey dedi.bunu kullanınca daha iyi anlicaksın demişti.adamın arkasından okadar attım tuttum sallıyor dedim.Ama dediği kadar varmış kim ne derse desin zoom adsl modemlerin babasıdır bence.4 senedir toplasan 3 5 defa kapatmışımdır belki okadar sağlam ve dehşet bişeyki 1 kere bile tökezlemedi.
x5 i bilmiyorum takibi o konu hakkında bişey diyemicem