İyi Günler Arkadaşlar
Admincp'den gönderilen toplu mailler spam e düşüyor. Herkesin ciddi bir problemidir sanırım. Bu konu hakkında bir çözüm var mı ?
Aldığım bir duyuma göre hotmail bazı siteleri kayıt edince e-postaları spam'e düşmüyormuş. Bunun kesin bir yöntemi var. Paralı da olsa çözüm olursa ben parasını ödemeyi de düşünürüm. (Tabi makul bir fiyat varsa)
Mesela frmtr.com 1.8 milyon üyesi olan bir site adamlar toplu mail yolluyor spam e düşmüyor.
Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.
Hayırlı Geceler