Konu
Yazılım ve Modüllerinizi Satalım!
06-10-2008, 23:07:46
#4
Haymac
Paylaşmıştık bu fikrini,, evet hoş fikir,
özellikle enterasan script yazanlar için ideal filan.
Private yazmasam benimde panele koyacağım bir scriptim vardı =)
Tebrikler.