tamam o zaman sağolasın.benzeri birşey birdaha asla yaşanmayacaktır.10-20 kişi fazla girsin diye böyle oyunlara girecek bir insan değilim.
dediğim gibi ortağım ile yollarım ayrıldı artık.
bu kadar üstüne gitmemin sebebi mahcup duruma düşmemdir.düzenbaz olduk çıktık milletin gözünde.
tekrar sağol.
iyi sabahlar.
Saygılar