Arkadaslar pc de ıkı oturum var. Sureklı kullandıgımda bugun dıkkatımı ceken bısey oldu. Hıcbırsey ındırmeme rağmen ayrıca butun guncellestırmelerınde kapalı olmasına ragmen baglantıda sureklı verı aktarımı oluyor. Sımdı denemek ıcın modemı resetledım sonuc yıne aynı. Baglantı aktıf olunca sureklı verı alısverısı oluyor.
Dıger oturumu actım ancak bunda hıcbır sorun yok.
Bir proplem oldugu gayet açık ama hangi yolları izlemeliyim sizce ?