Konu
3.6.x Çalışan Hide Eklentisi
29-10-2006, 00:41:28
#2
Sting
gizli mesaj ama neye göre ?
cevap yazıncamı konuya açılıyor yoksa belli bir posttan yüksek olanlarmı görebiliyor ?