Konu
Wp Ufak Bir Sorum Var Arkadaşlar
04-10-2008, 17:38:37
#6
MyKaBuS
arkadşaın birisi hemen eksi rep yolladı anlamadım gitti valla...
yeni başlayanlar bölümü değil mi burası bende buraya açtım neyse arkadaşlar lütfen konuya dönelim
yardımlarınıza ihtiyacım var