Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz herşeyi biliyorsunuz, ben bilmiyorum, ayıp olan sizin bana verdiğiniz saçma cevap. Yazdığımın yerine Wolkanca bloğundan kopyalamışsınız da yazar, sizin yaptığın gibi bilip bilmeden saçmalardım.
O bloglara bakarsanız kaynak olarak bana geliyor. Hiçbir yazımda alıntı yoktur. Eğer kaynak benim dediysem araştırın yazıyı ben yazmışımdır. Flood yaptım kusura bakmayın fakat sitede bu tür olayların yaşanmasını istemiyorum. Yazılış tarihlerine vb bakarsanız yazının bana ait olduğunu da görürdünüz.

not: flood için özür dilerim fakat açıklamayı tam yapmak istedim. Kendi yazılarıma alıntı denmesine saf saf bakamam. İmzamda verilen makalelerin tümü bana aittir ve hiçbir türlü kopyala+yapıştır yoktur.