SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen daha iyisini bilirsin üstat
Tabi canim, zaten o yuzden girmiyorum bu ise. Girersem tozunuzu attiriri degil mi?

Saka bir yana da, ben SABQCES'i oneriyorum. Siteyi ona tesim edin ve kurtulun.