bana inandığın için sağolasın.
adımın kötü bir şekilde anılmasını hiçbir zaman istemem.kimseninde kulaklarımı çınlatmasını istemem.ben ısrarla site adresini istiyorum.en azından kendimi affetmiş olurum.
bu arada şuursuz arkadaşımlada ortaklığım bitmiş bulunmakta artık.en iyisi kendi kendime ilerlemem.belki ilerlemem yavaş olur ama en azında temiz bir geçmişim olur.
bu kadar sabır yeter.onun yüzünde kulaklarımız çınladı boşu boşuna.
kardeş sen site adresini ver bana.o yarım saat içinde kaç hitinden oldun bilmiyorum ama en azından telafi edebilirim diye düşünüyorum.
Herkesten özür diliyorum.
Saygılar.