Konu
Ders Seçimi Hakkında Fikire İhtiyacım Var
03-10-2008, 17:00:41
#2
MrTall
ben girşimciliği aldım.muhasebe için daha zordur dediler.
bide vb seçmeme rağmen c programlama onaylamış bizim okuldakiler.