Arkadaşlar Bilgisayar Programcılığı Okuyorum. 2. Sınıfa Geçtim bu dönem seçmeli derslerimiz var. sizlerden fikir almak istedim çok kararsız kalıyorum.

ders listesi


kırmızı olanlar seçmeli dersler. 1 tane 3.5 kredili 1 tanede 1.5 kredili ders seçmem gerekiyor.

bi kaç yıl önce visual basic ile baya uğraştım orta seviye biliyorum sayılır. delphiyi seçmeyi düşünüyorum.
ama muhasebe ve girişimcilikde kararsız kalıyorum. sözel dersleri hiç beceremem. kendi firmamı açmayı düşünen biriyim girişimcilik daha yakın gibi duruyor ama ne gösteriyorlar basitmi? tecrübelilerden tecrübelilerini paylaşmasını isteyeceğim.
fikirlerinizi bekliyorum
şimdiden teşekkür ederim.