Kardeşim Üye Grubu Ayarlarında Seçenekleri Var Onun KONU Açabilsin mi kendi Açtıgı Konuyu Görsün mü FiLan Diye Yazar o böLümde onLine Üyeleri Görebilsin mi Seçenegi oLması Lazım Oradan Halledebilirsin..