sayın arkadaşım.sanırım yazdıklarımı okumadın henüz.senden tekrar özür diliyorum."insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim" felsefesi taraftarıyım.yapmadığım bişey yüzünden ben sorumlu durumdayım şu anda.en azından telafi etme fırsatı istiyorum.