Dün Chelsea canımı okudu 1,200 Lira kaybım var.
Belliki Abramovich 0 oynadı.Adamlar atmak için çaba sarfetmiyor hemde Şampiyonlar Ligi'nde bunu yapıyorlar.
Yanlız topic'de şuna şaşırdım ortaya birde rakam atmışlar 50milyon diye hadi diyelim Euro , 50M Euro demek ki Bayern münih'i satın almaya yetiyo way anasını.