Merhaba , önce aşağıdaki dosyayı indir.

http://www.winamp.com/plugins/download/141993

Daha sonra bu dosyayı kurup , winamp'ta sağ tıklayıp options -> preferences yolunu takip ediyorsun.
Daha sonra solda aşağıda DSP/Plug-in yazan yere tıkla.sağda jetcast yazan yere gel aşağıda configure butonuna tıkla.
Yeni açılan pencerede solda server'e tıkla.Sağda external server altındaki config butonuna tıkla.Yeni pencerede use external servers kutusunu aktifleştir.
Aşağıda SHOUTCAST Server'i etkinleştir. altta hostname , port ve password bilgilerini doldur.Tamam diyip çık pencereden.
Winamp ana penceresinin olduğu yerde jetcast'e ait küçük bi pencere açık olması lazım.altındaki solda küçük uydu anteni butonuna basıyorsun.
Bu kadar.