mrb.weblistesi.com un sahibi benim.fakat başına gelen olayın sorumlusu ben değilim.şuursuz arkadaşım ve aynı zamanda ortağım olan kişidir.olayın farkına varır varmaz kodları değiştirdim hemen.diğer sitelerimi kontrol ederken farkına vardım.çünkü bende de aynısı oldu.diğer sitelerime girdiğimde sayfalar.net açıldı. o id numarısının benim olduğunu ve benim sitemin kodunun buna neden olduğunu görmem yarım saatimi falan aldı.farkına vardıktan sonra hemen düzelttim.senden tekrar tekrar özür diliyorum.kendimi affettirmek için bir gün boyunca sitene popup açmak istiyorum kabul edersen.bu isteğimi mazur gör.böyle bişeyin başına gelmesini istemezdim.kendimi affettimek istiyorum.
hangi duygular içerisinde olduğunu tahmin edebiliyorum.çünkü diğer sitlerimi açtığımda bende başka site açıldığını gördüğümde sinirlendim.şimdiye kadar kimseye zararım dokunmadı çok şükür.gel görki arkadaş insanı vezirde ediyor rezilde !!!

Tekrar tekrar özür diliyorum ve affınıza sığınıyorum.
Saygılar