Ufak bir betik yazarak bu işi hallettim. Elimde var olan tablonon çıktısını alıp adını tablo2 yaparak kaydettim. Karakter setini de sorgulatırken Latin5 diye sorgulattım. Hazırladığım betikle de veriyi önbelleğe alırken Latin1 olarak aldım. Aynı veriyi diğer tabloya da Latin5 olarak yazdırdım. Böylece karakterler bozulmadan yüklenmiş oldu.