shinoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakikaten ne bu tepki
yok ne tepkisi.. tepki filan vermiyorum. saat biraz geç oldu kafa bulanık, biraz ters ifade etmişim

"ikincisi bu rakamların az oldugunu bildigini soyluyorsun pekı neden soruyorsun"

buna gelince ilk mesajımda da ifade ettiğim gibi bazı yorumlar okudum kafam karıştı onun için sordum.