BuraK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlıs anlama ama calıstım derken neyı kasdedıyorsun anlayamadım yanı sıten ıcınmı adsense ıcınmı calıstın bırde ben yanlıs yorum yapmayım ama 423 bin gelenden 2 bin 700 bana bıraz az gıbı geldı. Hadı onu gectım senın emegın 100 dolarmı bunun sonucunda bunu kendıne sormalısın ılk basta
ne söylemek istediğini anlayamadım. çalıştım kelimesini kullanmadım. mesajı editlemeden önce yazmışsam bile söylediğin gibi bişey kastetmedim.
423 bin gelenden 2 bin 700 az demişsin doğrudur ama reklam yerleşimini düzgün bir şekilde yapıyorum her gelene yada yarısına tıklatmak için bildiğim bir yol yok..
son olarak kendine sormalısın dediğin olaylada ilgili, sitem için verdiğim emek 3 ayda 100 usd üzerinde bir tutar hakediyor