dostum ben aldım mesajın en altını okumamışın sanırım ama bi türlü çalıştıramadım yaf.. yuklenmıs gorunuyo bılgısayara ama bılgısayarımda surucuyu goremıyorum sorun ne olabılır.. sende hemen calıstımı ?