Bugune kadar bu forumda gorduğum en ıyı Kişisel wordpress Tema paylaşımı teşekkurler
teşekkür ederim. bilseydim beyeneceğinizi bu kadar daha önce sunardım...
Elinize sağlık biraz koyu renklerle daha güzel olur teşekkürler paylaşımınız için.
kendi bilgisayarımda çok iyi görünüyordu renkler. Ama cafede baktığımda dediğiniz gibi renklerin baya açık olduğunu fark ettim. Düzenleyecektim ama öyle kalmıştı.

Kullanmak isteyen arkadaş renkleride koyulatır biraz