SavaGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya umutları yıkılmış çocuklar gibi davranmayın
Zaten sinemaya falan gidecek boş vaktim yok.. Şahsen o bileti ben arkadaşa armağan ediyorum.. Benim yerime de izlesin.. Daha sonra anlatır filmden zevk alıp almadığını..