isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun diyecem.Yanlız bu üye 48.111 sayısında olan bir forumda neden bu kadar az mesaj (Üyelerimiz 2.520 konuda toplam 10.594 mesaj yollamışlar)var anlayamadım doğrusu?
çoğu kişi olaya hep bu yönden bakıyor işte bunu anlayamıyorum. bir sitede üye sayısı fazlaysa bol mesaj yazılmıştır diye düşünüyor herkes. sitemde durumun böyle olması sitenin seo kalitesine bağlı. konularım aramalarda hep üstlerde çıkıyor ve az konu olmasına rağmen bol ziyaretçi ve dolayısıyla üye çekiyor. ama içerik cep telefonu olunca öyle fazla da bir konuşma ortamı yok şimdilik. durum böyle