Öncelikle hayırlı olsun diyecem.Yanlız bu üye 48.111 sayısında olan bir forumda neden bu kadar az mesaj (Üyelerimiz 2.520 konuda toplam 10.594 mesaj yollamışlar)var anlayamadım doğrusu?