EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz 3 aylık bir hosting satıcısı,faaliyet belgeleri yok herhalde,başvuru yapmış da olabilirler.fakat forumda Egebilisim hak. şikayet duymadım.
Başvuru yapıldığını biliyorum. açıkçası pek şikayet duyulacağını sanmıyorum. Çünkü gençler umulmayacak kadar özverili ve prensipli çalışıyorlar. Kendilerine hayırlı satışlar diliyorum.