Sitede eksiklik olduğunu biliyorum ama şu an test aşamasındayız şirket kurulma aşamasında o yüzden kesinlik kazanmadan yanlış bilgi vermek istemediğim için sitede kendimizi tanıtmadık. en kısa zamanda bilgiler yenilenecek. birkaç arkadaş bir araya gelerek oluşturduk.
eksiklik varsa neden bu kadar cok vw nin oldugu bir foruma konu acma geregi duydunuz . her seyi 4 4 luk yapıp konuyuacsanız da iyi olmazmıydı
Bir kac arkadasın bir araya gelerek actıgı bir proje ne kadar guven verr ?
vs vs gibi soruları cogaltmak mumkun kotu bi baslanıc kolay gelsin