ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
profilo dc 15 dakika kapalı kaldığında yerin dibine sokarcasına yorum yapan arkadaşların yorumlarını merakla izliyorum.
Ayberk Neyi neyle karşılaştırıyorsun? Bu yazıdaki amacın ne yazarmısın?