ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna pireye kızıp yorgan yakmak denir örümcek neden koskoca bloğu banliyorsun ki?
ben inadım.Şimdi durdukk yere üyelere mail gondermeli üyelik sonra birde admin onaylü üyelik yapana kadar bu adam hep 88.233.xxx.xxx xxxler hep değişiyo üyelik acıyor.Benimkisi bölgesel bir site istanbuldan fazla adam lazım değil bu yüzden yani topu topu 10 üye var bu blogtan bosver onlarda kaynasın..