savaskursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendileri ile calışmaktayim vede çok menunum insallah ta devam eder..Her konuda cok iyiler....
Başarılar Hakan...
Teşekkür Ederim Savaş Bey