A.M.L.'de okurken bir bilgisayar hocamızın söylediği "bilgisayarlar aptal cihazlardır" sözüne anlam verememiştik. Şimdi bu sektörde yer alıp, elektronik cihazların yaşattığı bu tür sıkıntıları gördükçe (ve yaşadıkça) sözün doğruluğunu gayet iyi anlıyorum...