Geçmiş olsun NETBİLSİS ailesine. Sorunun çözülmüş olmasına sevindim, büyük bir sıkıntı ve zaman kaybından kurtulmuş oldunuz. Umarım bu problem tekrarlanmaz. Bu arada, gösterdiğiniz hassasiyet de bir çok kişi ve firmaya örnek olmalı.

Tebrik, takdir ve saygılarımla...