_CHiLeKesH_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 Mesaj sınırı var ve birşeyler indirmek için bilgim olmayan konulara mesaj yazmak gerçekten sıkıcı..Gerektiği yerlerde zaten yorum ve teşekkürlerimizi eksik etmiyoruz.Neden bu işleme zorlanıyoruz ki böylesi bir forumda.. Yazık

sen bana pm at indiremediğini indirip yollıyım böyle post kasmaktan banlanıcaksın yoksa!!!