50 Mesaj sınırı var ve birşeyler indirmek için bilgim olmayan konulara mesaj yazmak gerçekten sıkıcı..Gerektiği yerlerde zaten yorum ve teşekkürlerimizi eksik etmiyoruz.Neden bu işleme zorlanıyoruz ki böylesi bir forumda.. Yazık