Rap ihtiyacı olana değilde yardımcı olana teşekkür mayetinde veriliyordu
erginbal biraz geç oldu kusura bakma yeni görebildim ve foruma zamanım oldu, Şöyleki ben bu problemle karşılaşma nedenim sanırım sende benim gibi forumu alt sayfaya yani sub domaine kurdun bu sebeple forumumuz siteyolunu mejburen bu alt sayfa yani forum kalsörüne göre almalı ki tüm dosyaları o klasörde olması sebebiyle domain.com/forum veya
www.forum.domain.com şeklinde sitemizin yolunu yazmak zorundayız.. şayet ana sayfaya kurmuş olsaydık direk publich_html ye genelde ismi böyledir, o zaman site yolumuzu
www.domain.com şeklinde yazmalıydık...
Ben yaşadığım sorunun kaynağını ajax kodlarında olabileceğini farkettim ve probemli ajax kodlarını deaktif et seçeneğini vBulletin seçenekelrinden seçerek yaşadığım sorundan kurtulmuş oldum.
Yani sizde eğer forum kalsörüne kurmuşsanız formunuzu tabiki doğal oalrak site yolunuzu
www.domain.com/forum şeklinde yazmalısınız en azındna ben böyle olduğunu düşünüyorum, ve site yolumu bu şekilde yapınca ki şuandada böyle kullanıyorum sorunsuz çalışıyor forumum.
iyi paylaşımlar dilerim.