nerden biliyosun doğru çalışmadığını şu an siten pr 7 olsa itiraz etmezdin kriterleri önünüze koyup size doğru mu yanlış mı diye değerlendirin deseler tamam yorum yaparsınız aslında kimse pr hakkında bişey bilmiyor